מטבח פרובנס ייחודי

מטבחים בחצר הבית?
תחזיות העתיד אומרות ומנבאות כי המטבחים העתידניים כבר בדרכם עם רגל אחת מחוץ לבית וממש בעוד שנים מספר ניתן יהיה לחזות ביותר ויותר מטבחי חוץ או לחילופין מטבחים עיקריים מחוץ לבית ומטבחונים קטנים בלבד בתוך הבית עצמו ומה בקשר לחורף? גם לזה יש כבר יש לנו פתרונות.

בעלי החצרות הפרטיות הגדולות בעבודה משותפת עם אדריכלי החוץ ואדריכלי הנוף עשו יד אחת והשמישו את החצר לצרכים מגוונים הרבה יותר מאשר מפגשים חברתיים ושהיה נינוחה ביום קיצי ונעים, אחת התופעות המשמעותיות ביותר בעולם העיצוב היא הפיכת הבית לאזור מגורים בלבד והוצאת איזור הבישולים לחלק החיצוני, פעולה המעניקה מקום של כבוד לכל חלל ומאפייניו הוא.

מניעת ריחות הבישול והעשן בתוך הבית

אחד היתרונות המשמעותיים והבולטים ביותר של מטבחי חוץ, הוא נידוף ריחות הבישול והעשן. האוויר הפתוח הוא המנדף היעיל ביותר הקיים שיעזור לכם להוציא את השפעת הריחות והשפעת אי הנעימות של העשן אשר לא תמיד ניתן למנוע באמצעות מכשיר נידוף העשן המלאכותי. יחד עם זאת, הריחות הנעימים של הבישול המגרה היוצא מהגינה יגיעו לכל פינה בבית ממש כאילו התבשיל עומד ומתבשל באמצע הסלון ללא ריחות הלוואי ותופעות הלוואי הבלתי נעימות של פעולת הבישול.

יתרון נוסף, הוא יתרון מהירות פתרון האשפה, מאחר שאתם כבר נמצאים בחוץ, הצורך להוצאת האשפה בעת בישול לסועדים רבים, כבר לא יהווה קושי.

אפשרויות קירוי מטבחים בחורף

אבל אתם בוודאי שואלים מה קורה בחורף, ומעבר לכך, מה קורה בעונת הגשמים, פתרון יצירתי ואהוב במיוחד גם על מסעדות ובתי קפה הכוללים גם חלקים חיצוניים הוא קירוי ארעים מזכוכית המאפשר שהיה בתוך מבנה שקוף ובישול נעים וחמים, ניתן לבנות מבנה מקורה זה על שטח מעט גדול יותר מזה של המטבח ולהוסיף לו פינת אוכל אשר תאפשר הגשת המזון אל השולחן ואכילה מול טיפות הגשם ממש בתוך הגינה הפרטית שלכם בעיצומו של מזג האוויר הסוער, תוספת של קמין חשמלי או קמין גז יעניקו תוספת נעימה ומחממת לחוויה.

חשיבות עיצוב מטבחים באמצעות בטון מוחלק

עיצוב בסגנון זה, נפוץ ומומלץ במיוחד באזורים אקלימיים חמים כמו האזור האקלימי שלנו. אחוזי הלחות הגבוהים, דורשים עבודה עם חומרי בנייה מיוחדים בייחוד כאשר מדובר בשטחים בנויים כמו מטבחים. מטבחים מעוצבים הבנויים מבטון מוחלק יהיו רגישים פחות ללחות מאשר חומרים אחרי אשר עשויים להתאכל ולהישחק, עם הזמן, עקב תנאי הלחות ואחוזי הלקוח הגבוהים במיוחד בעונת הקיץ.

אדריכלים רבים ממליצים על עבודה עם בטון מוחלק בעת עיצוב מבנים או עיצובים חיצוניים, לשימור עמידותם לאורך זמן ומניעת בלאי מהיר