התאמת וילונות למטבח

עיצוב המטבח דורש עין מקצועית. וילונות מטבח כמו פתרונות פרזול ופרטי עיצוב משלימים. במיוחד במטבחים קטנים, חשוב לשמור על אווירה של שטח פתוח אתם לאו דווקא חייבים לעשות שימוש באלמנטים יקרים ואף מאסיביים אשר דורשים זמן רב לתכנון. בחירת סגנון הוילונות מתוך
קטלוג וילונות למטבח תאפשר לכם לשנות ולהאדיר את האווירה במטבח וליצור באמצעותו השלמה מרהיבה גם במטבח העייף והסטנדרטי ביותר.

הכתום הוא הלבן החדש…. אווירה של נוסטלגיה בזמן הבישול

רבים מאתנו חוששים מפני גוונים בולטים או “משוגעים” מידי באזור המטבח, אבל דווקא באזור המטבח בו העיצוב הוא סולידי יותר, שקט וסניטרי. זריקת גוונים בולטים וחיים יותר יהפכו את עיצוב המטבח למעניין ומודגש יותר, כזה שמשלב בין ריחות , טעמים ומראות. הדרך אל הלב עוברת דרך הקיבה אבל חשוב מאוד לדעת שהדרך להנאה מהבישול עוברת דרך מטבח שכיף לעבוד ולשהות בו. גוונים נועזים ומעניינים יותר בשילוב גוונים נקיים, כמו לבן או שחור ישפיעו על עיצוב המטבח ויהפכו אותו לנושם ונעים יותר לעין ונעים יותר למפגשים המשפחתיים.

מראה המתבדר ברוח – חשיבות המרקם ושילוביו

מעבר לגוונים הססגוניים, חשוב מאוד לשים דגש על מרקמי הבדים, במיוחד באזור המטבח. דווקא במטבח חשוב להשקיע באיכות הד כתוצאה מהעשן והריחות אשר נוטים להדבק על בדים, וכמובן, אבק ופיח מבחוץ ומבפנים. קיימים וילונות ופתרונות הצללה המותאמים במיוחד למטבח. בדים דוחי אבק ודוחי ריחות ניתן למצוא בחנויות המתמחות בייצור ועיצוב וילונות למטבח. רכישת וילון מתאים ימנע את עכירותו של הוילון תוך זמן קצר. בנוסף, השתדלו לבחור בוילונות בגוונים בהירים פחות כתוצאה מההשפעה של הבישול על דהיית הוילון והכתמתו, במידה ובחרתם לחסוך על המרקמים ואיכות הבדים.

פרקטיות או עיצוב – האם אין מנוס מהקרבת הקורבן?

דווקא יש! היכולת לקבל מענה של הצללה פרקטית ועיצוב ייחודי, נידונה כבר במהלך המאמר ושילוב פתרונות הצללה מכאניים, כגון וילונות חשמליים ווילונות ונציאנים, יחד עם וילונות בד הוא בדיוק אותו שילוב בין פרקטיות לעיצוב, האלמנטים המבוקשים ביותר כיום בתחום עיצוב הבית בכלל ועיצוב המטבחים בפרט.
פתרון הצללה זה מעניק למטבח את המענה על צורך השליטה על הריחות וסרקולציית האוויר, כאשר הבשלן יכול לבחור את דרגת הפתיחה או הסגירה של הוילון מבלי לוותר על העיצוב המתבטא בשכבה השנייה והרומנטית יותר מדגם וילון הבד. יחד עם זאת פתרון ההצללה שמאחוריו ישמור על ניקיונו וימנע את חדיר האבק והלכלוך, ויש בונוס, אף אחד לא חייב לדעת מה מסתתר מתחת לוילון המעוצב….