עד לא מזמן המטבח היה חדרה השני של האישה בבית. הילדים רק היו עושים בלאגן ומשתעממים, הגברים לא מצאו בו עניין ואילו רק הנשים היו מוצאות במטבח נחמה אמיתית. פיזוז בין הסירים, בישול תבשילים נהדרים ואפייה אשר מבשמת את כל הבית. כיום, מטבח מודרני הפך לחדר האהוב בבית עבור כולם – מקטן ועד גדול. המטבח חיוני לנו על מנת להזין את גופנו והרי שיש לו מימד הישרדותי של ממש, אך מעבר לכך המטבח מגלם עבור רבים פינה שקטה שבה אפשר להרגע ובעיקר ליצור. את המטבח אנחנו פוגשים גם במקום העבודה שלנו אך למרות הימצאותו בכל מקום עבודה, נדמה שאת המטבח בבית שלנו יהיה לנו קשה להחליף באחד אחר.

מטבח החלומות הביתי

לכולנו יש את הפינה בבית שאותה אנחנו יותר אוהבים מפינות אחרות ואותן אנחנו דואגים לעצב ולאבזר בתשומת לב גדולה יותר. המטבח כיום הפך להיות הצעצוע של כל בני הבית, המקום בו כולם אוהבים לבשל ולפנק את היקרים לו. עיצוב המטבח דורש מאיתנו השקעה ראשונית גדולה אשר מסתמנת כהשקעה לטווח הארוך.

ידוע לנו שמטבח אינו חדר שמאבזרים מעונה לעונה אלא דואגים פעם אחת ולתמיד לאיבזור ועיצוב הולם וכך אנחנו נהנים למשך שנים. אם פעם היינו מסתפקים בתנור וגז אשר דרכם היינו מכינים את המזון לבני הבית, הרי שכיום אנו מעצבים ומאבזרים את המטבח הביתי שלנו בטוסטר, מיקסר, מערבל, מיקרוגל ושלל אקססוריז אשר הופכים את השהייה שלנו במטבח לשעת פנאי אמיתית.

מקום העבודה – מטבח פונקציונאלי

רובנו רגילים לסטנדרט גבוה מאד של מטבח הודות למטבח המתקתק שיש לנו בבית ולעתים בעת שאנו מגיעים למקום העבודה אנחנו מגלים מטבח קצת אחר. המטבחים במקומות העבודה לרוב לא מאובזרים באותה הצורה בה מאובזרים המטבחים הביתיים ושם ניתן למצוא מיקרוגל לחימום מזון ופתרונות אחסון לכלים. בעוד שבמטבח הביתי יש באפשרותנו לבשל וליצור מטעמים, הרי שבמקום העבודה שלנו המטבח הוא יותר פונקציונלי ופחות מקום בו ניתן ליצור. למרות שבמקומות העבודה המטבחים לרוב אינם מן המפוארים, עדיין נוכל למצוא מקומות עבודה אשר מאבזרים את המטבחים במכונות קפה ובמקררי שתייה לרווחת העובדים.

עובדי המשרדים השונים בוודאי מופתעים לגלות מטבח קטן לעומת זה שיש בבית, אך ישנם עובדים אשר במקום עבודתם נחשפים דווקא לתנאים קצת אחרים בכל אשר קשור לקירור לפחות. חדרי קירור והקפאה גדולים אינם זרים לעובדים במסעדות, בתי קפה, אטליזים וסופר מרקטים אשר זקוקים לחדרי אחסון גדולים על מנת לאחסן בהם מזון.

בעוד שבבית הפרטי שלנו ואפילו במשרד אנחנו מסתפקים במקרר קטן אשר יכול לאחסן את כמות המזון הנדרשת, הרי שגופים גדולים זקוקים לכלי עבודה גדול. חדרי קירור שכאלו מנגישים פיתרון נפלא ונוח למסעדות ומפעלים אשר מאחסנים כמויות אדירות של מזון. אם חשבתם שבשביל לאחסן כמויות גדולות שכאלו אנו זקוקים לעשרות מקררים בודדים, הרי שחדרי הקירור הם הפיתרון האמיתי.

 

    פגישת ייעוץ ותכנון ללא התחייבות