התאמת כסאות בר למטבח

התאמה של כסאות בר למטבח היא התאמה שיש לבצע בדיוק כמו התאמה של כל פריט עיצוב אחר לעיצוב הכולל של הבית. דברים אלה נאמרים ומודגשים, מכיוון שאנשים רבים נוטים לשפוט פריטים עיצוביים שונים בהתאם למה שהם מרגישים כלפיהם כשהם נחשפים אליהם בחנות או בקטלוג. ברגעים אלה, הפריט יכול להיראות מאוד אטרקטיבי, מאוד אסתטי וכזה שמאוד הייתם רוצים לעצמכם, אלא שברגע שאתם מחברים את הפריט עם העיצוב הכולל שאמור להקיף אותו, אתם מבינים שזה לא הפריט שאתם צריכים לבחור בו.

התאמת הכסאות לסגנון העיצוב הכולל

כאשר מדובר על התאמת כסאות עץ ישנה חשיבות לבחון שני אלמנטים מרכזיים: האלמנט האסתטי והאלמנט הפונקציונלי. בהיבט האסתטי, ישנם כללי עיצוב מקצועיים שעל פיהם יש לעבוד על מנת להבטיח מראה אחיד והרמוני בין המטבח כולו ובין כסאות הבר. אם יש לכם מטבח כפרי, לא יהיה זה נכון להזמין כסאות בר בעיצוב חדשני, עשויים פלסטיק ובעלי גוונים זוהרים. מן הצד השני, אם המטבח שלכם הוא מטבח מודרני, לא יהיה זה נכון להזמין כסאות בר עץ מלא בעיצוב מרובע שזועק “טבע”.

התאמה באמצעות אלמנטים עיצוביים

התאמה אסתטית יכולה להתבצע על פי מגוון מודלים של אחידות, ניגודיות, חומרי גלם, קווי מיתאר, פרופורציות וכדומה, ולעיתים מספיק אלמנט עיצובי אחד כדי ליצור הקשר בין הכסאות ובין העיצוב של כלל המטבח. בהיבט הפונקציונלי חשוב מאוד לבחון את כל סביבת הישיבה ובמיוחד את גובה השולחן. כסאות בר הם גבוהים יותר מכסאות רגילים ואם השולחן לא יהיה גבוה מספיק, בגובה המתאים, לא ניתן יהיה לעשות בהם כלל שימוש.

התאמה פונקציונלית – הכל גבוה יותר

כמו כן, יש לבחון את הסביבה כולה לרבות גובה גופי התאורה, מדפים מעל פינת הישיבה וכדומה. עם כסאות בר הכל הופך להיות למעשה יותר גבוה, ויש לבחון כיצד זה הולך יד ביד עם העיצוב הכולל. איש מקצוע מתאים יוכל לסייע לכם בתהליך של התאמת כסאות בר למטבח ולספק לכם את כל המידע הנדרש בכל היבט אפשרי, לרבות ההיבט האסתטי וההיבט הפונקציונלי.

המאמר באדיבות: ק.ד בלקוני – שיווק כסאות בר

    פגישת ייעוץ ותכנון ללא התחייבות